بسته الحاقی بازی Tales of Arise معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش بی نهایت اس ام اس، بازی داستان های برخاستن (Tales of Arise) یکی از عناوین محبوب در سبک نقش آفرینی است. این بازی هفدهیم عنوان از مجموعه داستان ها (Tales) بوده و توانست موفقیت خوبی بدست بیاورد. حال شرکت سازنده اعلام نموده که میخواهد یک بسته الحاقی به نام پس از طلوع (Beyond the Dawn) را برای این بازی عرضه کند.

بسته الحاقی بازی Tales of Arise معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

در اصل بسیاری از کاربران انتظار داشتند که پرونده این بازی بسته شده و دیگر برای آن چیزی عرضه نشود. به علت اینکه بازی بسیار کامل بوده و داستان آن در عنوان اصلی به اتمام می رسید. حال شرکت سازنده با عرضه محتوای داستانی تازه در این بسته الحاقی یک دنباله به داستان بازی اضافه نموده است.

بسته الحاقی پس از طلوع بیش از 20 ساعت محتوای داستانی دارد. در کنار آن تعداد زیادی مأموریت و منطقه ها مختلف به بازی اضافه شده و یک خط داستانی کاملاً تازه را به بازی معرفی می نماید. همینطور اینکه دشمنان و چالش های بیشتری به بازی اضافه شده و به طور کلی این بسته الحاقی یک بسته بسیار بزرگ است.

داستان بسته الحاقی پس از طلوع یک سال بعد از اتفاقات داستان اصلی بازی داستان های برخاستن جریان دارد. آلفن (Alphen) و گروه شش (The Six) در شرایط خاصی قرار گرفته اند. در این میان این گروه با یک دختر بچه به نام نازامیل (Nazamil) آشنا می شوند. دختری که فرزند لرد رنان (Renan Lord) بوده و اهل Dhanan است. حال اینکه سرنوشت این دختر چگونه رقم بخورد به گروه شش بستگی دارد.

شما باید بار دیگر در دنیای بازی بگردید و کوشش کنید اسرار تازه آن را کشف کنید. با توجه به محتوای زیادی که به این بازی اضافه شده شما از گشت و گذار در دنیای آن خسته نخواهید شد. همینطور اینکه در میانه راه با چالش های بسیار روبرو می شوید که باید با آن ها روبرو شده و کوشش کنید امتیاز کسب کنید.

شرکت سازنده کوشش نموده تا از دنیای بازی نهایت استفاده را بکند. به همین علت این بسته الحاقی نه تنها به داستان بازی یاری زیاد می نماید بلکه دنیای آن را نیز بسیار توسعه می دهد. در نتیجه بازی داستان های برخاستن از همواره گسترده تر شده و محتوای بیشتری هم دریافت نموده است.

بسته الحاقی پس از طلوع در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) برای بازی داستان های برخاستن عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1677

به "بسته الحاقی بازی Tales of Arise معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی بازی Tales of Arise معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید