ببینید؛ بسته الحاقی تازه سیمز 4 شما را صاحب یک ملک اجاره ای می نماید

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سازندگان سیمز 4 به تازگی تریلری از بسته الحاقی نو این بازی شبیه ساز زندگی که با عنوان For Rent شناخته می گردد، منتشر نموده اند.

ببینید؛ بسته الحاقی تازه سیمز 4 شما را صاحب یک ملک اجاره ای می نماید

همانطور که ممکن است با توجه به عنوان آن حدس زده باشید، این بسته به بازیکنان این امکان را می دهد تا مالکیت ملکی را برعهده گرفته و به نوعی صاحب خانه شوند. در توضیحات رسمی این بسته الحاقی آمده است:

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی مکسیس (Maxis) به عنوان ناشر و استودیوی سازنده، این مکان تازه را به عنوان منطقه ای چشم نواز در یک منظره سرسبز استوایی و شهری پر جنب وجوش توصیف می نمایند. البته با توجه به تریلر می توان گفت که این مکان نسبتاً زیبا به نظر می رسد. از طرفی به نظر می رسد که با انتشار این بسته قطعا اتفاقات بیشتری در مجاورت شما با موضوع همسایگان رخ خواهد داد که بعد از مدت ها افزودنی خوبی به این شبیه ساز زندگی محسوب می گردد.

در این میان به عنوان صاحب خانه و مالک، بازیکنان مسئول معین خدمات، برخورد با همسایگان نامناسب، ایجاد یک جامعه و حتی مدیریت اجاره های مسکونی متعدد خواهند بود. با این حال، اگر همه چیز دقیقاً مطابق برنامه پیش نرود، این احتمال وجود دارد که صدای مستاجرین درآید. به طور کلی بسته الحاقی تازه یک سیستم مدیریت ملک مسکونی را ارائه خواهد داد.

بسته الحاقی For Rent قرار است ماه آینده، در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر)، برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن و ایکس باکس منتشر گردد. این بسته را بعلاوه می توان هم اکنون پیش خرید کرد. از طرفی کسانی که از هم اکنون تا 18 ژانویه آینده (28 دی) این بسته را سفارش می دهند، به محتوای دیجیتالی Street Eats نیز دسترسی خواهند داشت. این محتوا شامل یک چرخ دستی برای گریل، سایه بان و سبد میوه می گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1683

به "ببینید؛ بسته الحاقی تازه سیمز 4 شما را صاحب یک ملک اجاره ای می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بسته الحاقی تازه سیمز 4 شما را صاحب یک ملک اجاره ای می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید