اولین عکس رسمی آیفون SE 4 لو رفته؟ ، عکس

به گزارش بی نهایت اس ام اس، زومیت نوشت: بنر تبلیغاتی یکی از اپراتورهای مخابراتی آمریکا حاوی تصویری از یک مدل آیفون SE است که بسیار آشنا به نظر می رسد.

اولین عکس رسمی آیفون SE 4 لو رفته؟ ، عکس

اپراتور مخابراتی تی موبایل در ایالات متحده بنر تازهی برای تبلیغ سرویس هایش منتشر نموده که نکته عجیبی در آن به چشم می خورد. در بنر تی موبایل به آیفون اس ای نسل سوم اشاره شده است، اما در کنار بنر تصویری از آیفون مجهزبه بریدگی (ناچ) می بینیم.

شایعه ها می گویند اپل در آیفون SE تازه (نسل چهارم) از زبان طراحی آیفون 14 استفاده می نماید. آنچه در بنر تی موبایل می بینیم، مشخصاً آیفون 12 است. تی موبایل تصویر آیفون 12 را برای آیفون SE نسل سوم استفاده نموده، موبایلی که همین حالا در بازار موجود است و از طراحی قدیمی آیفون 8 استفاده می نماید.

نسل تازه آیفون SE احتمالاً در سال 2025 روانه بازار می گردد. بعضی افشاگران از لغو پروژه آیفون SE 4 خبر داده بودند، اما به نظر می رسد اپل کار روی این گوشی را مجدداً شروع نموده است. آیفون SE 2025 احتمالاً اولین گوشی اپل با مودم 5G اختصاصی خواهد بود.

ممکن است آیفون SE نسل چهارم همانند نسل سوم به یک دوربین پشتی مجهز باشد. این گوشی نمایشگر OLED خواهد داشت و از فناوری فیس ID پشتیبانی خواهد نمود. آیفون SE نسل سوم تاچ ID دارد.

قیمت آیفون SE نسل چهارم قطعاً بیشتر از نسل سوم خواهد بود. شایعه ها به افزایش قیمت موبایل برندهای دیگر نیز اشاره نموده اند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1672

به "اولین عکس رسمی آیفون SE 4 لو رفته؟ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین عکس رسمی آیفون SE 4 لو رفته؟ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید